Gwarancja w serwisie komputerowym
Laptopy marek takich jak: Acer, Asus, Apple, Dell, HP, Fujitsu-Siemens, Toshiba, Lenovo, IBM, Compaq, Sony Vaio, Samsung, Gericom, Packard Bell, Belinea, Benq naprawiane są przez dobry serwis komputerowy. 10 letnie doświadczenie branżowe to atut firmy, która działa bez pośredników, jest głównym wykonawcą usług. W wypadku laptopów bardzo wielokrotnie mamy do czynienia z charakterystycznymi usterkami, które dla specjalistów w tej dziedzinie nie stanowią problemu także w diagnozie, jak i samej naprawie. Należeć będą do nich na pewno:
– naprzemienne włączanie się lub niewłączanie sprzętu
– niedziałające usb
– brak dźwięku
– niedziałająca karta wifi
– biała matryca
– pionowe i poziome paski na ekranie
– zupełny brak obrazu
– wydawanie przez sprzęt sygnałów dźwiękowych
– wyłączanie się laptopa
– przegrzewanie się sprzętu
– nieładowanie baterii
– trudności w zainstalowaniu sterowników, systemu
Z powyższymi usterkami firma radzi sobie stosunkowo prędko, jest to ponieważ, jak można by powiedzieć dla specjalistów chleb powszedni. Dlatego też zdecydowanie bezpieczniejszą drogą do ponownego bezproblemowego korzystania ze sprzętu jest oferta usługodawcy niż naprawa na własną rękę. Wybierając dobry serwis komputerowy, klienci dostają dwa rodzaje gwarancji. Jedną z nich jest gwarancja naprawy nawet tej awarii, której nie udało się wyeliminować przez inny serwis, jak również tradycyjną gwarancję na naprawę nawet 12 miesięczną. Jak widać nie bez powodu na stronie internetowej firmy widnieje slogan: Niech gwarancja będzie z Tobą.